fredag 10 juli 2009

Blogspot suger

Fan. Jag har vetat detta sedan ungefär två dagar efter att jag startade min blogg här på blogspot: denna server suger.

Jag har inte varit nöjd med mycket alls här. Man kan inte fiffla runt med inställningar så mycket som jag skulle önska, och bloggverktyget sabbar inlägg (ändrar om i radavstånd, flyttar bilder, kodar om och har sig...). Dessutom ser min blogg ut som total skit.

Jag flyttade från Metro eftersom den bloggen strulade som tusan. Sedan flyttade jag från WordPress helt enkelt eftersom jag ville prova något nytt. Och nu funderar jag på att lämna blogspot eftersom... tja, jag helt enkelt inte är nöjd.

Tur att jag knappt bryr mig om sidvisningar längre, för sånt här måste ju vara ganska irriterande för andra (även om det inte är någon större ansträngning att ta bort en blogg från sina bokmärken och lägga till en annan).

Hursomhaver. Någon som kan rekommendera en bra server?

2 kommentarer:

Linda sa...

Hmm, jag har aldrig upplevt nåt strul här... Jag e supernöjd med blogspot =)

Noashine sa...

Jamen va bra.. då är det inte bara min blogspot som ändrar radavstånd o fjomp. Störande att man måste gå in o ändra det manuellt för vart inlägg. Kanske därför mina inlägg blir så få nu för tiden, hatar vel. Frågan är vad man ska ha istället?

Leta i den här bloggen

Google analytics

Site Meter

Bloggportalen